diumenge, 20 d’abril del 2014

Bona Diada de Sant Jordi a tots i a totes!

Amb aquesta entrada finalitza el meu recull de recursos digitals per a biblioteques escolars. No fa encara dos mesos que vaig iniciar aquest blog i no m'hauria imaginat pas ni que aprendria tantes coses ni que m'ho passaria tan bé fent-les. Ara em quedo amb la il·lusió de poder fer públic aquest blog el curs vinent, esperant que esdevingui:
  • Un recurs atractiu per a l'alumnat de la meva escola.
  • Una eina funcional per a la resta de mestres que en composen el claustre.
  • Una proposta interessant per a les famílies que ens acompanyen en tot el procés educatiu. 
Com a objectiu no està gens malament... Ja us en diré alguna cosa! De moment, només em queda desitjar-vos una bona Diada de Sant Jordi a tos i a totes i un bon final de Màster! Una abraçada!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada